영어 지문 해석 부탁드립니다! 급해요 ㅠ

영어 지문 해석 부탁드립니다! 급해요 ㅠ

작성일 2013.10.20댓글 2건
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 A TV commercial tells people about new products.
It can be a new type of hamburger or new soap.
Many commercials only last about thirty seconds, but they require lots of time and effort.
Many people work together as a team to develop a TY commercial.
An account manager is the leader of this team.
He learns about the new product.
If it is a new kind of soap, he uses it in his bath.
If it is a car, he drives ti.
The account manager talks to the account planners about the new product.
Account planners meet and discuss why the product is special.
Account planners identify who will use the new product.
They do research on why people purchase things.
Account planners imagine what viewers feel when they see a TV commercial.
An art director is the creative mind behind a TV commercial.
Art directors are good communicators.
They develop interesting ways to show the product in  the commercial.
Sometimes the idea is funny or clever.
This idea is called a "concept."
The art director explains the concept to a producer.
The producer of a TV commercial hires a director and actors.
The director films the commercial.
The actors pretend to use the product.
They say why they like it.
Just like in a real TV show, the actors read words from a script.
Sometimes, famous people appear in the commercial.
The team can create powerful concepts.
Some people remember the commercial, but they don't remember the product.
A TV commercial is only thirty seconds long.
These thirty seconds last a long time in the minds of viewers.

부탁드려요!


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profile_image 익명 작성일 -

 

 A TV commercial tells people about new products.

TV 광고는 사람들에게 신제품에 대해 말합니다. 

It can be a new type of hamburger or new soap.
이것에는 새로운 종류의 햄버거나 비누가 있을 수 있습니다.
Many commercials only last about thirty seconds, but they require lots of time and effort.
많은 광고들은 30초 정도밖에 길이가 안되지만, 그것을 만들기 위해선 엄청난 시간과 노력이 필요합니다.
Many people work together as a team to develop a TY commercial.
많인 사람들은 하나의 TV광고를 만들기 위해 팀과 같이 함께 작업합니다.
An account manager is the leader of this team.
경리부장이 그 팀의 리더입니다.
He learns about the new product.
그는 신제품에 대해 배웁니다.
If it is a new kind of soap, he uses it in his bath.
만약 그 신제품이 새로운 종류의 비누라면, 그는 그의 욕조에서 이것을 사용합니다.
If it is a car, he drives ti.
만약 그 신제품이 차라면, 직접 운전해봅니다.
The account manager talks to the account planners about the new product.
경리부장은 광고입안자에게 신제품에 대해 말합니다.
Account planners meet and discuss why the product is special.
광고입안자는 왜 이 제품이 특별한지에 대해 만나서 회의합니다.
Account planners identify who will use the new product.
광고입안자는 누가 이 제품을 사용할 지에 대해 특정짓습니다.
They do research on why people purchase things.
그들은 왜 사람들이 물건들을 구매하는 지에 대해 조사합니다.
Account planners imagine what viewers feel when they see a TV commercial.
광고입안자는 시청자가 TV 광고를 볼 때 어떤 느낌을 가질지 상상합니다.
An art director is the creative mind behind a TV commercial.
아트디렉터는 TV광고 이면의 창조적 마인드입니다.
Art directors are good communicators.
아트디렉터는 좋은 의사소통자입니다.
They develop interesting ways to show the product in  the commercial.
그들은 광고에서 제품을 흥미롭게 보이게 하기 위한 방법을 개발합니다.
Sometimes the idea is funny or clever.
때로는 그 아이디어는 재미있거나 기발합니다.
This idea is called a "concept."
이러한 아이디어는 "컨셉"이라 불립니다.
The art director explains the concept to a producer.
아트디렉터는 컨셉을 프로듀서(생산자)에게 설명합니다.
The producer of a TV commercial hires a director and actors.
TV광고의 프로듀서는 감독과 배우를 고용합니다.
The director films the commercial.
감독은 광고를 찍습니다.
The actors pretend to use the product.
배우는 제품을 사용하는 척 합니다.
They say why they like it.
그들은 왜 그들이 이 제품을 좋아하는지 말합니다.
Just like in a real TV show, the actors read words from a script.
진짜 TV 쇼처럼, 배우들은 대본에 있는 단어들을 읽습니다.
Sometimes, famous people appear in the commercial.
때로는, 유명한 사람들이 광고에 나옵니다.
The team can create powerful concepts.
그 팀은 강력한 컨셉을 만들어낼 수 있습니다.
Some people remember the commercial, but they don't remember the product.
어떤 사람들은 광고에 대해 기억하지만, 그들은 제품에 대해 기억하지 못합니다.
A TV commercial is only thirty seconds long.
TV 광고는 30초 밖에 안됩니다.
These thirty seconds last a long time in the minds of viewers.
이 30초는 시청자의 마음 속에서 오래도록 남습니다.
 
 
번역이 아니라 해석이라 말씀하셔서 해석합니다.

profile_image 익명 작성일 -

TV 광고는 사람들에게 새로운 제품들에 대해 이야기한다.

그것은 새로운 타입의 햄버거이거나 새 비누일 수 있다.

많은 광고들은 오직 약 30초 동안만 지속되지만, 그것들은 많은 시간과 노력을 요구한다.

많은 사람들은 TV 광고를 개발하기 위해 한 팀으로써 함께 일한다.

account manager(광고 관련한 팀의 총 책임자 같은데..정확한 명칭은 모르겠네요;)가 이 팀의 리더이다.

그는 새 제품에 대해 공부한다.

만약 그것이 새로운 종류의 비누라면, 그는 그의 욕실에서 그것을 사용해본다.

만약 그것이 차라면, 그는 그것을 운전한다.

account manager는 account planner(광고 입안자)에게 새 제품에 대해 이야기한다.

account planner는 누가 이 새 제품을 사용할 것인지를 확인한다.

그들은 왜 사람들이 물건들을 구입하는지를 조사한다.

account planner는 그들이 TV 광고를 볼 때 보는 사람들이 무엇을 느끼는지 상상한다.

art director(미술 감독)은 TV 광고 뒤의 창의적인 정신이다.

미술 감독은 좋은 전달자이다.

그들은 광고에서 제품이 흥미롭게 보이는 방법들을 개발한다.

때때로 그 아이디어들은 재밌거나 영리하다.

이 아이디어는 "concept(상품의 테마)"이라고 불린다.

미술 감독은 프로듀서에게 이 concept을 설명한다.

TV 광고의 프로듀서는 감독과 배우들을 고용한다.

감독은 광고를 촬영한다.

배우들은 이 제품을 사용하는 척 연기를 한다.

그들은 그들이 이것을 왜 좋아하는지 이야기한다.

진짜 TV 쇼에서처럼 배우들은 대본에서 대사들을 읽는다.

때때로, 유명한 사람들이 광고에 등장한다.

팀은 강력한 concept을 만들어낼 수 있다.

몇몇 사람들은 광고를 기억하지만, 그들은 제품은 기억하지 않는다.

TV 광고는 오직 30초 정도이다.

이 30초는 보는 사람들의 마음에 오랜 시간 동안 지속된다.

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