급하게 영작 좀 부탁드립니다.

급하게 영작 좀 부탁드립니다.

작성일 2015.02.27댓글 3건
    게시물 수정 , 삭제는 로그인 필요

해외직구로 제품 구매하였는데, 불량이 와서ㅜㅜ 급해요ㅜㅜ
제 계정정보나, 주문번호등에 대한 간단한건 스스로 할수 있는데,
장문 문의에 대한 영작 부탁드립니다.
내용은 아래와 같습니다.
-------------------------------------


구매한 제품인 prismacolor의 케이스및 내부제품이 파손이 된 상태로 배송되었습니다.

겉면의 비닐 포장이나, 밀폐 포장은 정상적인걸로 봐서는,
초기불량의 가능성이 높아보입니다. 포장 박스의 겉면에도 문제가 없습니다.

제품의 케이스 측면이 찌그러진 상태이며, 내부의 제품도 손상되어있습니다. 새제품을 구매하였지만 중고제품을 구매한 느낌에 속상합니다. 당장 시급하게 사용이 필요한 제품인데 사용을 하지 못하고 있습니다.

거주지가 한국이다보니, 재배송에 대한 어려움이 많습니다
이 불량건에 대해 어떻게 조치를 받을수 있는지 답변 부탁드립니다.

감사합니다.

----------------------------------------------------------------

잘부탁드립니다 도움 주셔서 미리 감사드립니다.



profile_image 익명 작성일 -

The product prismacolor which I purchased is delivered in damaged condition.

The outer protection such as it's covers and box are in fine condition which shows that it is damaged from the product itself.

It's case and internal parts are broken which makes me feel that I have purchased second hand goods. It is urgenlty required and I can't use it.

As I live in Korea so I find it difficult for another delivery. Please take actions to this problem.
I'm looking forward to get an answer from you.
Thank you.

profile_image 익명 작성일 -

I bought the product from overseas direct purchase, but it came with a defect ㅜㅜ I'm in a hurry ㅜㅜ

I can do simple things about my account information and order number myself,

Thank you for writing the long sentence inquiry.

The contents are as follows.

-------------------------------------

The case and inner product of the purchased product, prismacolor, were delivered in a damaged state.

If you look at the plastic packaging on the outside or the sealed packaging as normal,

There is a high probability of initial failure. There is no problem with the outer surface of the packaging box.

The case side of the product is dented, and the product inside is also damaged. I bought a new product, but I am upset that I bought a used product. It is a product that is urgently needed and cannot be used.

Since I live in Korea, there are many difficulties with re-delivery.

Please tell me how I can take action for this defect.

thank you

------------------------------------------------------------ --------------

Thank you very much. Thank you in advance for your help.

profile_image 익명 작성일 -

I purchased the product through overseas direct purchase, but it was defective and I am in a hurry.

I can do simple things like my account information or order number myself,

Please respond to long inquiries.

The contents are as follows.

-------------------------------------

The purchased product, prismacolor's case and internal products, were delivered in a damaged state.

The outer plastic packaging or airtight packaging is considered normal,

The possibility of initial failure seems high. There is no problem with the outside of the packaging box either.

The side of the case of the product is dented, and the product inside is also damaged. I bought a new product, but I am upset with the feeling of buying a used product. It is a product that needs to be used immediately, but is not available.

Since I live in Korea, there are many difficulties with redelivery.

Please let me know how I can take action on this bad case.

thank you

-------------------------------------------------- --------------

Thank you in advance for your help.

급하게 영작부탁드립니다.

급하게 영작부탁드립니다. 저희의 오더 물품은 언제쯤 선적예정이신가요? 확인되시는데로 회신부탁드립니다. 급하게 영작부탁드립니다. 급하게...

급하게 영작부탁드립니다. (긴급)

급하게 영작부탁드립니다. (긴급) 우선 빠른 답변에 감사드립니다. 배송업체 또는 저희측의 잘못으로 인한 제품 파손일수도 있다는...

급하게 영작 좀 부탁드립니다

... 잘못되어서 급하게 수정메일을 보내야 하는데 영작이 안되서요... 발송 부탁드립니다 다행히 아직 배송전이네요 Luckily it has not yet been...

급하게 영작 좀 부탁드립니다.

... 장문 문의에 대한 영작 부탁드립니다. 내용은 아래와 같습니다.... 당장 시급하게 사용이 필요한 제품인데 사용을 하지 못하고...

급하게 영작부탁드립니다. (긴급)

급하게 영작부탁드립니다. (긴급) 파손된 제품의 sn no.가 부착된 사진을 첨부드리오니 확인하시어 회신부탁드립니다. 감사합니다. 파손된 제품의 sn...

급하게 영작부탁드립니다. (긴급)

급하게 영작부탁드립니다. (긴급) 한가지 급하게 문의드립니다. 저희가 오늘 당신쪽으로 A수리물품을 항공으로 송부드릴 예정입니다. 보통...

급하게 영작부탁드립니다. (긴급)

급하게 영작부탁드립니다. (긴급) 회신 감사합니다. 한가지 문의사항이 있습니다. 어제 당신이 회신해준 답변이 이해가 가지를 않습니다....